Sljedbenici

Sljedbenici

Prati nas i ti!

utorak, 5. veljače 2013.

Nova kolumna; moja najdraža odjeća na Stardollu i u stvarnosti (:

Ellowh dollies. 
Došla sam na jednu ideju. Po meni, to je super ideja jer možete doznati o mom stilu na Stardollu, a i u stvarnosti. Na tome će se temeljiti moja kolumna. Zapravo, ja ću svakog mjeseca objaviti po 3 slike moje odjeće na Stardollu i u stvarnosti koju sam kupila protekloga mjeseca. Također ću vam napisati gdje sam je kupila i koliko je koštala... (:

PA VEŽITE SE CUREE, POLIJEĆEEEMOOOOO!!!!!! :3

Krenimo prvo sa odjećom u stvarnosti, pa je naša prva postaja, moj stvarni život. :D



Moj ''Cross sweater'', kako ga ja volim zvati, kupljen je prije nekoliko dana u Arena Centru, točnije u New Yorkeru. Čim sam ušla u dućan, škicnula sam ga i kupila, istog trena. Cijena je bila 199 kn. 




Ovaj šal (u jednom komadu) kupljen je u Shoe-be-do, ovu subotu. Marka je ROXY (kao što možete vidjeti). Na sniženju je pa je cijena umjesto oko 250 kn, 109 kn. 




Ova dva šala u jednom komadu kupljena su u Arena Centru, u H&M-u, a cijena je 35 kn, što je užasno jeftino. Prvo sam htjela kupiti samo jedan (crni), ali imaju akciju 1+1gratis, pa sam odmah uzela i još jedan (plavi**). 
** Drugi šal je zapravo ljubičasti, ali je slika slikana mobitelom, a svjetlo nije dobro, pa se boja iz ljubičaste promjenila u plavu.




Naša druga postaja je Stardoll. Nisam se mogla odlučiti za 3 slike, pa sam ih odabrala 6.




Svaki put kad vidim ovu majcu, doslovno ostanem bez daha. Nemogu vjerovati da ja imam LE Runway Tee, rare majcu. Ok, neću negirati da sam je i puno platila (600sd), ali mogla sam gore proći jer curi kojoj sam nudila 2000sd, nije mi željela prodati. Kupljena je na velikom StarBazaaru.


 

Jako volim ovu haljinu. Tako je predivna, a jednostavna. Ova HotBuys haljina je rare, i dosta je skupa, ali meni ju je prijateljica prodala za 100sd.



Jako mi se sviđaju ovi HotBuys šalovi, i jaako ih volim. HotBuys Skull Scarf (lijevi) sam kupila od prijateljice koja mi ga je prodala za 2 sd. Hvala ti još jednom. <33 HotBuys Peace Scarf (desni) sam kupila na StarBazaaru za 91 sd. 




Ovu Archive jeans jaknicu sam morala imat čim sam je vidjela na jednoj lutki. Cijena nije bila niska (138 sd), ali se isplatilo jer je često nosim i super paše uz puno stvari. 


 

Čim mi je došla poruka da je novi ANTIDOTE stigao, odletjela sam u StarPlazu i shvatila koliko je predivna nova kolekcija. Nažalost, nisam imala stardollara, ali sam imala kuna na mobitelu, pa sam si odmah uplatila 50kn (400sd) i nakupovala skoro cijeli ANTIDOTE. Imam 18 ANTIDOTE (17 na slikama + jedne cipele) komada iz ove kolekcije. :)


STIGLI STE NA VAŠE ODREDIŠTEEE.... :'3


Ovo bi bilo sve za ovaj put, nadam se da vam se sviđa ideja kolumne. I nadam se da vam se sviđaju moje stvari. ^^

HVALA NA ČITANJU!

Komentirajtee.


Puno vas voli i puno vam pusa šalje vaša
~BonnieShhhh










Broj komentara: 19:

  1. ispravka na stardollu se ništa ne može prodati za više od 600sd a kamoli 2000 o.o kužim da si hotbuys skupljač, ali meni je to sve preskupo i pomalo glupo jer znam da ću jednog dana otići sa stardola i bezveze potrošene novce neću moći vratiti... :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što misliš da ja to neznam? Ali, draga/dragi čitatelju/čitateljice to se radi tako da netko stavi npr. neke hulahopke za 600sd, još neku npr. majcu za 600sd, još neke što ja znam, hlače za 600 sd, i onda kad netko to kupi, stavi mu jos npr. tu LE majcu za 200sd i to zajedno iznosi 2000sd. Ok, imaš svoje mišljenje i možda ćeš ti otići sa Stardolla, ali neki možda neće, evo ja sam danas našla jednu curu (friend94) koja je 107 level. I nemoraš zato ocjenjivat ovaj post kao dosadan ili slično. :/

      Izbriši
    2. joj daj kaj se ljutiš odmah?? i to znam i sama.. je kao ti ćeš sa svojim 50 godina igrati stardoll o.o i nisam mislila odmah otići sa stardola... da to je moje mišljenje i ja smijem stavljati da je ovaj post dosadan ako mi se takav čini jer kaj bi inače bilo tu taj dosadan 'gumb' ti si ta koja ne shvaća ako se nekome nešto ne sviđa!

      Izbriši
    3. Kao prvo, ti si mene prva napala! Ako to znas i sama zasto onda kazes da se nista ne moze kupiti za vecu cijenu od 600sd?! Ne mislim sa 50 godina, nego jos 1-2-3 godine cu jos vjerojatno igrat. I shvati, tvoja stvar, i ako stavis za sve postove -dosadan-, ali iskljucivo je moja stvar koliko cu ja placati za neke stvari...

      Izbriši
    4. ja tebe nisam napala ja sam samo napisala komentar... mislila sam da se samo jedan predmet nemre prodat za više od 600sd.. ja sam rekla da je to MENI skupo, ali baš me briga kaj tebi nije.. daj neda mi se svađati više.. kak nemrem podnijet sranja!

      Izbriši
    5. Ipak se slažemo u jednom, ni ja nemogu podnjet sranja, pa prestani srat. I ja se nisam naljutila na tebe, samo sam odgovorila na tvoj komentar... Ok, ak te baš briga kj meni to nije skupo, onda ni nemoras pisat komentare... -.-

      Izbriši
    6. kaj je tebi?? napisala sam komentar kaj mi je i to zabranjeno, vlasnice o.o

      Izbriši
    7. JA sam ''vlasnica'' ovog bloga mslm ja sam ga i napravila. Zaš si uopće mislila da je Nina vlasnica?

      Izbriši
    8. zato kaj njoj stalno stavljaju super i zanimljivo, a tebi dosadno...

      Izbriši
    9. Očito sam bila u pravu..više volite otkačenu Ninu neg dosadnu Senku . __ . baš vam hvala :'/

      Izbriši
    10. Svi moji postovi imaju po 1-super-, po 1-zanimljivo- i pod 1 -okej-. To kao prvo, a ja sam organizirala natjecanje i nudim, po meni, dobre nagrade, ali ne, nitko se nije prijavio. .___. Senkini postovi za sad nemaju ni jedan okej, nego uglavnom super i zanimljivo. I ja sam možda otkačena u oblačenju na Stardollu, ali po čemu sam drukčija od tebe u pisanju postova?! Gdje sam tu otkačena?! A ti, ajd reci svoje ime, bar na Stardollu. I, Senka, tko je napravio ovako super dizajn za blog?! Ja sigurno nisam... <3

      Izbriši
    11. U vezi onog posta za natjecanje..jedna cura se htjela prijaviti, ja sam je uputila da napiše prijavu na blogu, ali je otišla.. Da, jesi otkačena u oblačenju, a ja recimo nisam.. . _ .
      I vidim da ljude baš ne zanima dizajn bloga neg tvoji postovi..

      Izbriši
  2. Dajte vi kojima se ovaj blog ne sviđa prestanite pisati to -.-'' Oke to je vaše mišljenje, ali bolje je da ga zadržite za sebe neg da tu šarate glupe komentare. Maknut ću ovo dosadno i staviti Okej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oladite se! nađite si život! ako vam se nesviđaju postovi nemojte tu biti! Senka i Nina su predobre bloggerice,ako vam se nesviđa o čemu pišu ili bilo šta,jednostavno otiđite... -.-* Becki je :* (Nina zna tko sam) :)

    OdgovoriIzbriši